Хтось перегортає календар, а ORNER перегортає цілу сторінку своєї історії. Сьогодні ми запускаємо ребрендинг! Ми починали з шоколадних подарункових наборів, а зараз різноманітна продукція ORNER є вдома у 250 000 людей — тобто, майже у кожної щасливої людини.
Ми виросли і готові підкорювати нові ринки та країни. Ми змінюємо наш логотип і візуальний стиль, і зараз розкажемо — як, навіщо і чому.
Логотип
Останній раз ми змінювали логотип 15 листопада 2016 року. Тоді наша історія тільки починалась, тому ми вибрали добре читабельний логотип з елементом, який легко запам'ятовується. Об'єднуючий елемент від літери О символізував єднання і команду людей з однаковими цілями. Таке собі закрите співтовариство творчих людей, які ростуть і будують компанію разом. Згодом ми зрозуміли, що переросли старий логотип і як сильна та впевнена команда хочемо транслювати в логотипі цю впевненість.
У старому лого літери були витягнутими, а тонкі і легкі лінії вдало підкреслювали наше зростання. Тепер ми зайняли свою нішу на ринку і готові відкривати нові. Виходячи з цього ми і створили новий логотип — залишили в ньому об'єднуючий елемент, але тільки для О і R, а всі інші літери залишилися відкритими «до нових горизонтів і масштабів». Лінії стали товщими і всі літери вирівнялися під один розмір. Новий логотип став більш пластичним і зручним у використанні.
Кольори
Нашим фірмовим кольором вже давно є блакитний — як символ чистоти, нового початку і приємного свята. Блакитний колір люблять і жінки, і чоловіки, тому він наша основа. Але оскільки ми багатогранна компанія і плануємо розширювати асортимент, ми вирішили доповнити палітру. Додали ще червоний, темно-синій, рожевий і жовтий.
Айдентика
ORNER — це свято кожен день. Протягом всієї історії існування компанії ми використовували зображення конфетті, як символ свята та веселощів. Тому в новій айдентиці ми вирішили від цього не відмовлятися, а навпаки вдосконалити й урізноманітнити прийом. Додали більше нових кольорів і свята стало ще більше!
Стікери
Ми любимо спілкуватись з покупцями і підписниками в соціальних мережах, тому до фірмового стилю додали стікери, на яких зручно буде «залишати записки» і наші улюблені жарти.
Наш слоган теж вирішили не залишати в тіні і представили його в формі окремого круглого стікера.
Паковання
А це наша нова упаковка! Тепер наш продукт буде ще простіше впізнати на полицях магазинів і ще приємніше дарувати.
Головним завданням ребрендингу було оновити візуальний стиль ORNER, щоб він краще відображав внутрішній світ компанії. Нам здається, все вийшло!