Нагору Нагору
Головна crumbs Головна crumbs Умови повернення

Умови повернення

Обмін і повернення

Навіть, якщо раптом щось пішло не так — вихід є завжди.

Що ж робити, якщо ви хочете повернути або поміняти свою покупку чи подарунок від ORNER?

Якщо товар не сподобався або не підійшов

Якщо з якихось причин вам не підійшов наш товар, ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів.

Щоб обміняти або повернути товар, переконайтеся в наступному:

• Товар у повній цілості та не використовувався;

• В наявності вся його комплектація, в тому числі неушкоджена упаковка.


Зверніть увагу: пледи відносяться до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин.
Постільна білизна, також постіль — вироби з тканини, які стеляться з гігієнічною та декоративною метою у ліжку. До комплекту постільної білизни зазвичай відносять: матрац, ковдру, подушку, наматрацники, пледи, а також постільну білизну.
Доповнення №3 до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "" від 19 березня 1994 р №172.


Якщо в товарі виявили дефект

• Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару або ж повернемо гроші, якщо ви виявили на продукті виробничий брак або дефект;

• У випадку, якщо ви не змогли оглянути товар відразу (наприклад, придбали його в якості подарунка) і дефект виявився пізніше, ми також обміняємо його або зробимо повернення;

• Навіть якщо ви придбали продукцію ORNER у наших партнерів і виявили дефект, ми вирішимо всі питання, щоб ви залишилися задоволені своєю покупкою.


Важливо: подарункові сертифікати не підлягають поверненню і не можуть бути використані для отримання грошових коштів.


Куди бігти, щоб обміняти або повернути товар?

Оформити обмін або повернення можна декількома способами:

• Зателефонувати нам за номером: +38097 688 64 08;

• Написати на email: [email protected];

• Написати нам у Facebook або Instagram — Direct Messages;

Зв'язавшись з менеджером, опишіть ситуацію, прикладіть фото свого товару (якщо пишете онлайн), після чого оберіть зручний спосіб доставки в рамках обміну/повернення.


Обмін/повернення можна здійснити:

• По Україні — за тарифами Нової пошти (доставка додатково оплачується клієнтом) або безкоштовно за умови використання послуги "Легке повернення". Детальніше: https://novaposhta.ua/lp/ 



Увага!

Якщо ви відправляєте товар для обміну/повернення, після його відправки обов'язково повідомте менеджеру номер ТТН і свої реквізити для повернення грошей.

Не забувайте користуватися товаром з любов'ю ☺

 Бажаємо вам тільки гарних покупок і чудового настрою!

Бажаєте вімкнути режим Darkmode?
Бажаєте вімкнути в світлий режим?