Обмін і повернення
Навіть, якщо раптом щось пішло не так — вихід є завжди.
Що ж робити, якщо ви хочете повернути або поміняти свою покупку чи подарунок від ORNER?
Якщо товар не сподобався або не підійшов
Якщо з якихось причин вам не підійшов наш товар, ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів.
Щоб обміняти або повернути товар, переконайтеся в наступному:
• Товар у повній цілості та не використовувався;
• В наявності вся його комплектація, в тому числі неушкоджена упаковка.
Зверніть увагу: пледи відносяться до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин.
Постільна білизна, також постіль — вироби з тканини, які стеляться з гігієнічною та декоративною метою у ліжку. До комплекту постільної білизни зазвичай відносять: матрац, ковдру, подушку, наматрацники, пледи, а також постільну білизну.
Доповнення №3 до постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "" від 19 березня 1994 р №172.
Якщо в товарі виявили дефект
• Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару або ж повернемо гроші, якщо ви виявили на продукті виробничий брак або дефект;
• У випадку, якщо ви не змогли оглянути товар відразу (наприклад, придбали його в якості подарунка) і дефект виявився пізніше, ми також обміняємо його або зробимо повернення;
• Навіть якщо ви придбали продукцію ORNER у наших партнерів і виявили дефект, ми вирішимо всі питання, щоб ви залишилися задоволені своєю покупкою.
Важливо: подарункові сертифікати не підлягають поверненню і не можуть бути використані для отримання грошових коштів.
Куди бігти, щоб обміняти або повернути товар?
Оформити обмін або повернення можна декількома способами:
• Зателефонувати нам за номером: +38097 688 64 08;
• Написати на email: [email protected];
• Написати нам у Facebook або Instagram — Direct Messages;
Зв'язавшись з менеджером, опишіть ситуацію, прикладіть фото свого товару (якщо пишете онлайн), після чого оберіть зручний спосіб доставки в рамках обміну/повернення.
Обмін/повернення можна здійснити:
• По Україні — за тарифами Нової пошти (доставка додатково оплачується клієнтом) або безкоштовно за умови використання послуги "Легке повернення". Детальніше: https://novaposhta.ua/lp/
Увага!
Якщо ви відправляєте товар для обміну/повернення, після його відправки обов'язково повідомте менеджеру номер ТТН і свої реквізити для повернення грошей.
Не забувайте користуватися товаром з любов'ю ☺
Бажаємо вам тільки гарних покупок і чудового настрою!