Сподобалася стаття?
 Фото - ORNER  Фото - ORNER
Нагору Нагору

«Лимонне безумство» або день, коли ORNER отримали, опрацювали та відправили 3000+ замовлень

Протягом 10+ років ORNER щодня відправляє сотні подарунків — з турботою запакованих і з турбо-швидкістю доставлених.

Ми завжди пишалися своєю злагодженістю та оперативністю, і одного дня нам випала нагода перевірити самих себе.

Два наші вироби випадково опинилися в епіцентрі акції, яка підірвала інтернет і принесла нам понад 3000 замовлень за один день.


З чого все почалося?

16 жовтня стартувала акція «Полювання на лимони» від mono.

Суть акції проста: прямо в додатку mono розробники заховали лимони, які треба було знайти. Хто збере 10 лимонів — бере участь у розіграші 100 iPhone, хто знайде 50 лимонів — випробує удачу та візьме участь у розіграші 1 мільйона гривень.

А хто знайде особливий 51 лимон, той виграє BMW.

За словами Олега Гороховського, співзасновника mono, перші 10 000 людей зібрали 10 лимонів за 10 хвилин.

Та саме подальший розвиток викликав шаленство: до акції доєдналися партнери та суперлимонів побільшало.


Що сталося?

Один із особливо секретних лимонів, «тап» на який мав подарувати щасливцю BMW, виявився в наборі Карти Таро + Посібник, який спричинив першу шалену хвилю замовлень в ORNER.

Далі ставки стали вищими — через декілька годин у призовому фонді була квартира, «ключі» від якої, як виявилося, були приховані за килимом «Витирайте лапки».

Що цікаво: анонс від партнерів mono був опублікований о 17:00, а о 17:01 сервіси були перенасичені замовленнями саме цього килимка, а в ORNER він миттєво став sold out.

Це був абсолютний рекорд.

Вже того ж дня всі замовлення були опрацьовані, більшість з них — передані на відправку, а частина замовлень уже їхала до покупців, коли сталися масові скасування замовлень.


Що далі?

І хоч ми зібрали цілу гору посилок, відклавши все, що могли, далі на ORNER чекає багато витрат та роботи, адже деякі замовлення ми опрацьовуємо і досі.

Ми прийняли це спокійно — як частину гри, у яку нас раптово втягнуло життя, а також як можливість ще раз перевірити злагодженість, професійність та витривалість.

Тож головний приз з цієї акції отримали ми — впевненість у тому, що поруч команда, на яку можна розраховувати в будь-якій ситуації.

 «Лимонне безумство» або день, коли ORNER отримали, опрацювали та відправили 3000+ замовлень: Фото 1 - ORNER

Сподобалася стаття?
Коментарі
Бажаєте вімкнути режим Darkmode?
Бажаєте вімкнути в світлий режим?